Content

Majlis Konvokesyen UTP Ke-12

Jumaat, 26 Oktober 2012
Ok, aku rasa macam tak basi lagi isu ni. Jadi aku pun nak up jugak la pos pasal majlis konvokesyen UTP yang ke-12 pada minggu lepas. Apa yang spesel pasal konvo kali ni? Konvo kali ni adalah pada hari jadi aku tahu tak?!!! Jadi sila jeles laju-laju.


Aku rasa biasa je konvo ni. Naik pentas, salam-salam, ok dah. Ekekekeke. Malas taip panjang-panjang, sila layan gambar yang aku rajin nak upload. Nak banyak-banyak sila tangkap gambar sendiri.


*Bersama Ayah, Ibu, Adik #5, Adik #7, Adik #8*

Ok, aku tahu aku hensem. Sila ngorat cepat sebelum terlambat! Barang panas ni. Hahahahahahaha. :P

3 ulasan:

Meor Adzim at: 27 Oktober 2012 12:17 PTG berkata...

TAHNIAH BRO... aku pon baru jer konvo..tapi bukan ijazah sarjana muda lah.. sijil kesihatan jer..hee.. ada minyak petrol lebih..kasi sikit.kih2.

Pisyek Kumar at: 27 Oktober 2012 1:03 PTG berkata...

hahahahha :P

LuthfiMY at: 28 Oktober 2012 8:44 PTG berkata...

tahniah broo

Catat Ulasan

Label

Siapa Suka Pisyek?